Blog

Prípadová štúdia s PoctiveSEO.sk: Vybudovanie návštevnosti z 0 na 3300 používateľov mesačne

Publikované: 21.03.2021

Auktualizované: 19.02.2024

Pozrite si prípadovú štúdiu, ako nový web s nulovou návštevnosťou vybudoval s našou pomocou relevantnú návštevnosť 3300 ľudí mesačne.

Veľa webov nezískava z Google vyhľadávania toľko návštevnosti, koľko by si želali. Mnoho z nich nezískava z Google takmer žiadnu návštevnosť.

Prečo weby nezískavajú dostatočnú návštevnosť?

Môžeme to prirovnať k chudnutiu - na to aby sme schudli, väčšinou potrebujeme preto niečo urobiť. A táto aktivita by mala byť dostatočne hodnotná, zmysluplná a efektívna. 

Skratky, rýchle a lacné riešenia väčšinou nemusia prinášať výsledky, ktoré by mali zmysel.

Podobne to je v SEO - veľa webov nevyvíja dostatočne cielenú aktivitu, alebo svoje úsilie zameriava na menej podstatné záležitosti.

Väčšinou počúvame rady, že máme budovať kvalitný obsah a vďaka nemu automaticky získame odmenu vo forme návštevnosti z Google.

Takže weby napíšu nejaký obsah a čakajú na odmenu podľa princípu: "publikuj a modli sa (o úspech)" - niektoré sa úspechu takýmto spôsobom možno dočkajú, no veľká väčšina stále len márne čaká.

Samotný obsah, nemusí byť dostatočným dôvodom k tomu, aby sme Google presvedčili o tom, že práve náš web si zaslúži TOP pozície vo vyhľadávaní. Ak 100 webov publikuje relatívne podobný obsah, ktorý z nich by mal získať lepšie pozície a ktorý horšie?

Existuje veľa faktorov, ktoré na to vplývajú. Medzi tie s najdôležitejším vplyvom patrí hodnotný obsah a najmä kvalitné spätné odkazy. Viac o tom si môžete prečítať tu.

Z nuly na 3300 používateľov mesačne

 

domaca-dialyza-navstevnost-podla-ahrefs-2 

 

Pozrite sa, ako sme s pomocou hodnotného odborného obsahu podporeného kvalitnými spätnými odkazmi dokázali vybudovať návštevnosť z Google vyhľadávania z 0 na 3300 používateľov mesačne.

Užitočný hodnotný obsah podporený kvalitnými spätnými odkazmi

 

cukrovka 

 

Vytvorili sme komplexný odborný článok na tému cukrovka, v ktorom sme sa snažili odpovedať na väčšinu otázok, ktoré ľudia ohľadom tejto témy pokladajú a hľadajú na ne odpovede.

Samotný článok väčšinou nestačí

Takýmto článkom sme mohli dať Google jasný signál k tomu, že sa uchádzame o lepšie pozície.

Prečo by však mal na prvých pozíciach umiestniť práve náš web, keď existuje tisíce ďalších webov, ktoré sa tejto téme venujú. Mnohé z nich sú staršie, autoritatívnejšie (nemocnice, zdravotnícke zariadenia, štúdie,..).

Prečo sú spätné odkazy dôležité?

 

domaca-dialyza-ranky 

 

Získavanie spätných odkazov z iných webov nie je žiadna veda a v najideálnejšom prípade by mali vznikať prirodzene - teda "samé od seba".

Ak aj odkazy vznikajú prirodzene, vždy pre ich vznik musí niekto zrealizovať určitú aktivitu - v prvom rade musí daný človek vlastniť/spravovať nejaký web, potom sa webmaster musí prihlásiť do administrácie webu, nájsť vhodný obsah do ktorého nakoniec umiestni relevantný odkaz.

Proste si s tým musí dať aspoň takúto prácu - možno aj vďaka tomu Google považuje túto jeho vynaloženú aktivitu za jasný signál k tomu, že mu táto aktivita za to stojí = teda, že daný web, na ktorý odkaz smeruje za to asi stojí, keď si dá tú prácu, aby naň odkazoval.

Výsledky, ktoré sa dajú dosiahnuť s pomocou vybudovaných kvalitných spätných odkazov

 

PoctiveSEO-pripadova-studia 

 

Zo SEO nie je nutné zakaždým robiť vedu. Nemusí byť nutné riešiť všetky možné On-Page SEO nastavenia, rýchlosť webu a zbytočne strácať čas s nekonečným vyladzovaním a hraním sa s najrôznešjími SEO pluginmi (Yoast SEO).

Aj so základným rozpočtom pre SEO sa dajú postupne dosahovať zaujímavé výsledky.

Využitie výhod SEO pri PPC reklamách

 

tomasmaga-cena-navstevnosti 

 

So SEO môžeme našu snahu systematicky zacieliť na drahé vysokokonkurenčné frázy. Vďaka tomu tak môžeme klientovi ušetriť peniaze za jeho PPC kampane.

Už aj s rozpočtom 300-500 Eur na SEO mesačne je možné získať návštevnosť, za ktorú by sme v PPC kampaniach a iné marketingové kanály museli zaplatiť cca 2100 dolárov MESAČNE.

Oplatí sa takáto investícia do SEO?

S minimálnym rozpočtom 100 Eur mesačne konkurovať do celého sveta

Nemusí byť vždy nutné investovať do SEO niekoľko stoviek Eur mesačne.

Aj s minimálnym rozpočtom, ktorý málokedy dosahoval aspoň 100 Eur mesačne sme dokázali vybudovať svoje miesto na celosvetovom trhu pre nášho klienta.

aurainstruments-low-cost-navstevnost 

 

Samozrejme, že výsledky s daným rozpočtom nie sú svetoborné, avšak už aj vďaka tomu sme dokázali pomôcť klientovi predať svoje produkty do ďalekého sveta - nielen v Európe do Rakúska, Talianska, ale aj mimo nášho kontitentu do USA či Kanady.

Bez SEO a bez výsledkov

Aj jednoduchý rozpočet prináša výsledky

 

biorezonancia 

 

Niektoré weby nemajú roky žiadnu návštevnosť z Google a pritom to nemusí byť také zložité.

Niekedy stačí aj jednoduchý rozpočet na to, aby začal web konečne získavať z Google návštevnosť a zákazníkov.

biorezonancia-navstevnost 

Získavať návštevnosť môže byť jednoduché

Asi väčšina webov chce získavať čoraz viac návštevníkov a zákazníkov. Mnohé z nich sú pre to ochotné urobiť čokoľvek.

No nie každý je ochotný urobiť to, čo môže mať najväčší zmysel a prínos = budovanie skutočnej hodnoty.

Tip: SEO si môže zvládnuť riešiť pokojne aj každý sám. Môžete si pomôcť s našim úvodom do SEO pre laikov + návodom na to, ako si samostatne spraviť efektívnu analýzu kľúčových slov + ak ovládate angličtinu, môžete sa sami naučiť celú problematiku SEO do hĺbky s pomocou vysoko kvalitného SEO kurzu v hodnote 800 dolárov úplne zadarmo.

Budovanie hodnoty a skutočná pomoc ľuďom

"Najjednoduchšia cesta môže byť tá najťažšia"

Namiesto hľadania skratiek, zázračných metód alebo priživovania sa na úkor niekoho druhého sa môžeme vybrať tou nejjednoduchšou cestou - môžeme hneď od začiatku začať pracovať na tom najdôležitejšom.

Garancia úspechu a zaručené výsledky?

Každý by najradšej chcel nejakú garanciu a zaručené výsledky. Či už pri chudnutí, alebo v SEO.

Osobne si myslím, že tou najúprimnejšou garanciu úspechu či už pre dosiahnutie zdravia a šťastného života, alebo pre úspechy v SEO je jediná vec, ktorá sa dá sľúbiť a zaručiť:

Poctivá práca, krv, slzy a pot = to je tá najpriamočiarejšia cesta k úspechu = ak chcete riešiť SEO s poctiveSEO.sk, tak toto jediné vám môžeme garantovať + samozrejme garanciu vrátenia peňazí

Priamočiara cesta

Opäť si môžeme pomôcť prirovnaním k chudnutiu - namiesto hľadania zázračných prostriedkov na chudnutie, namiesto zázračných diét, špeciálny prístrojov na cvičenie môžeme prestať strácať čas a môžeme začať hneď od začiatku "jednoducho" chudnúť = "stačí" zmeniť a zlepšiť svoj životný štýl a začať vykonávať viac zdravej pohybovej aktivity.

Začať môžeme pokojne aj tým najjednoduchším a najprirodzenejším pohybom - pokojne môže stačiť začať sa viac hýbať a viac chodiť.

Podobne je to aj v SEO - nemusíme hľadať skratky. Radšej hneď od začiatku venujme celé svoje úsilie úprimnej pomoci ľuďom (našim potenciálnym zákazníkom) a zamerajme sa na budovanie skutočnej hodnoty.

Budujme kvalitný obsah. Budujme kvalitné spätné odkazy.

Aj odkazy sa dajú získavať lacnými spôsobmi, síce za množstvo peňazí

Odkazy môžeme získavať tým najprimitívnejším spôsobom = môžeme si ich kupovať.

No môžeme ich takisto získavať aj zmysluplnejšími spôsobmi. Môžeme budovať vzťahy s inými webmi hodnotným spôsobom. 

Nemusíme pomáhať len našim potenciálnym zákazníkom vytváraním hodnotného obsahu.

Môžeme pomáhať hodnotným zmysluplným spôsobom aj iným webom - pokojne aj našim konkurentom - a vďaka tomu môžeme budovať kvalitné spätné odkazy.

Dôležitá je symbióza a reciprocita

Podobne to funguje aj v prírode - kto chce žiť v neustálom boji, nech sa páči, môže sa v ňom šantiť do aleluja. Myslíme však pritom na jedno: 

"Nebude pre mňa nikdy slobodný ten, čo žije v strachu." Quintus Horatius Flaccus

No niekto namiesto toho môže vsadiť na reciprocitu a symbiózu.

Podobne ako si v prírode vedia mnohé druhy zabezpečiť prežitie a vzájomnú ochranu tak aj my si môžeme navzájom pomáhať.

Voľba je na každom z nás. Ako sa rozhodnete vy?


Autor:

Mgr. Martin Balko: 

Majiteľ a hlavný SEO špecialista

Majiteľ Poctive SEO, Parfumy LacnoZdrave Byliny, Zdrave bylinky a veľký fanúšik užitočnej optimalizácie vo všetkých životných úrovniach a činnostiach.

SEO sa venujem od roku 2010 - špecializujem sa na budovanie spätných odkazov. Zameriavam sa na dlhodobé výsledky, užitočnosť a skutočnú pomoc klientom a ich zákazníkom.

O SEO som prednášal na univerzite UKF v Nitre, firemných školeniach a webinári pre žiakov 60 stredných škôl ako podnikať s e-shopom.

Môj článok ako napísať motivačný list si bez akejkoľvek propagácie dodnes prečítalo viac ako 90 000 ľudí.

Vyštudoval som aplikovanú informatiku, prácu s CMS systémami a počítačové siete (CISCO). Vďaka mojej bakalárskej práci o CMS Joomla som si vytvoril svoje prvé e-shopy a weby.

V škole som viackrát získal prospechové štipendium a s našim tímom sme vyhrali celoročníkovú súťaž pre najlepšiu prácu na návrh PC siete pre celú univerzitu.

Kontaktujte nás

Informačné a rezervačné systémy na mieru

SEO služby

na mieru

Nie je nutné riešiť všetko - dôležité je získať nových zákazníkov, zlepšovať web a poskytovať užitočnosť.

Vývoj web aplikácií a programovanie intranetových riešení

Systematická tvorba obsahu, SEO stratégia

Vytvárajte obsah na web systematicky, tak, aby oslovil čo najviac ľudí - témy si vyberajte cielene a vytvárajte postupne krok za krokom.

 

Komplexné SEO už od 100 Eur

Trápi vás obmedzený rozpočet? SEO služby poskytujeme rovnako veľkým aj malým webom, e-shopom či portálom.

Buďme v kontakte

Icon

Telefón

+421 908 049 780

Icon

Email

Icon

Adresa

Hviezdoslavova 51/12, Námestovo, SK

Generuje redakčný CMS systém spoločnosti Global Services Slovakia s.r.o.